Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

7. decembra 2021

Spoznajte tím TrustPay: Interview s Miroslavou Lipkovou, Director of Operations and Quality Assurance

autor: TrustPay
Sledujte nás:

Zoznámte sa a spoznajte talentovaných členov tímu TrustPay v novom formáte na našom blogu – spoznajte tím TrustPay.
Vyspovedali sme našu šikovnú a vždy usmiatu Miroslavou Lipkovú, Director of Operations and Quality Assurance.

Prečo si sa rozhodol/rozhodla pre spoločnosť TrustPay?

Keď som sa po roku a pol vo svojom prvom zamestnaní po VŠ rozhodla pre zmenu, hľadala som prácu, kde mojou jedinou podmienkou bolo, aby ma tá práca bavila. V škole ma vždy zaujímali všetky matematické predmety a vždy som mala dobrý vzťah k číslam. Keďže som veľký detailista, chcela som túto svoju stránku zužitkovať ako výhodu v práci. Z popisu o spoločnosti TrustPay som nadobudla dojem, že sa tam nudiť nebudem a našťastie sa moje očakávania naozaj naplnili.

„Každý zamestnanec je súčasťou rozvoja a nápady a pripomienky od každého nás posúvajú ako firmu ďalej. Nebojím sa zodpovednosti, rada sa učím nové veci a baví ma naozaj skoro všetko s čím sa denne v práci stretávam. Mám pocit, že nie som jediná z kolegov, ktorá si vypestovala na našej práci „závislosť“.  😊“

Na akej pozícii aktuálne pracuješ a čo ťa na nej najviac baví?

V TrustPay som od roku 2014 a začínala som na pozícii operátora na oddelení platobného styku. Postupne som si prešla všetkými firemnými procesmi a aktuálne pracujem na pozícii Director of Operations and Quality Assurance.

Mám svoj tím ľudí na oddelení platobného styku a tím testerov. Aj keď máme pomerne striktne danú dennú i mesačnú agendu, naša práca je každý deň iná. Vždy sa stretávame s inými situáciami, požiadavkami, riešime rôzne problémy a hlavne vymýšľame lepšie riešenia. Modernizujeme a rozvíjame náš systém a tak uľahčujeme prácu sebe i kolegom a zlepšujeme poskytované služby na mieru naším zákazníkom.

Každý zamestnanec je súčasťou rozvoja a nápady a pripomienky od každého nás posúvajú ako firmu ďalej. Nebojím sa zodpovednosti, rada sa učím nové veci a baví ma naozaj skoro všetko s čím sa denne v práci stretávam. Mám pocit, že nie som jediná z kolegov, ktorá si vypestovala na našej práci „závislosť“.  😊

Čo si na svojej práci najviac ceníš a čo je pre teba aktuálne najväčšia výzva?

Cením si dôveru nadriadených, priateľské vzťahy, možnosť rozvíjať sa v rámci oddelení i v rámci celej firmy. Aj keď tu pracujem už pomerne dlho, stále sa učím nové veci, osobne skúšam nové technológie, podieľam sa na ich vývoji a spoznávam dopodrobna zákulisie procesov. Dáva mi to výhody aj pri riešení situácií v súkromí. Zo skúsenosti viem, že ničoho sa netreba báť – ak človeka jeho práca baví, prekoná každú výzvu s ľahkosťou.

Interview s Miroslavou Lipkovou

Aké sú tvoje vzťahy s kolegami v rámci firmy a ako hodnotíš firemnú kultúru TrustPay?

Myslím si, že vzťahy medzi kolegami v práci sú veľmi dobré. Stále sa máme o čom porozprávať pracovne ale i súkromne. V každej situácii si vieme zachovať dobrú náladu a navzájom sa povzbudiť. Oddelenia si navzájom pomáhajú, každý je ochotný poradiť a pomôcť tomu druhému.

Na sekretariáte máme veľmi šikovné a akčné baby, ktoré nám organizujú pravidelné team buildingové aktivity, kde sa vždy  dobre zabavíme. Dokonca ani pandémia nám team buildingy neprekazila a zaujímavé činnosti sa dali zrealizovať aj online. TrustPay podporuje aj fyzickú kondíciu a zdravie svojich zamestnancov, napríklad možnosťou zúčastniť sa online spoločne na hodine jógy, pilatesu alebo na funkčnom tréningu. Už 4 roky po sebe sme sa zapojili aj do projektu „Do práce na bicykli“, aby sme spoločne pomohli aj našej planéte.

Ako vyzerá bežný deň na tvojej pozícii?

Nikdy neviem s presnosťou povedať, čo ma v daný deň čaká. Jediná istota je ranná káva. 😊

Máme dosť pestrú a širokú agendu. So svojím tímom riešim bežné denné dianie v rámci bankových prevodov, acquiringových služieb, kartových reklamácií, finančných reportov, testovanie systému v rámci nových požiadaviek a vylepšení. Dá sa povedať, že na dennej báze (niektoré dni viackrát, niekedy menej), mávam stretnutia s analytikmi a developermi a zúčastňujem sa aj na spoločných interných mítingoch.

V neposlednom rade je mojou úlohou dávať dokopy všetky informácie a plány a zabezpečiť prístup k týmto informáciám aj mojim kolegom, či už vo forme postupov alebo aj školení.

Máš nejaký zábavný moment z práce v TrustPay?

Tých momentov bolo naozaj veľa, ale na jeden konkrétny nikdy nezabudnem.

Pre mňa to v prvom momente nebolo až také zábavné, to až po prekonaní šoku, ale kolegovia sa zabavili. Keď som bola vo firme asi 2 mesiace, jeden kolega mi poslal SMS v mene nášho CEO. V SMS bolo, že sa mám zastaviť v jeho kancelárii podpísať výpoveď. Doteraz nerozumiem, ako som tomu mohla uveriť, ale môj výraz tváre pri otvorení správy musel byť veľmi zaujímavý, kolegovia sa bavili na môj účet ešte asi mesiac. 😊

Mohlo by vás zaujímať

Economy
author: TrustPay
Ako v TrustPay vyplácame peniaze vyzbierané za platby od vašich zákazníkov?
Čo je výplatný účet a kde si ho môžete nastaviť? Prevedieme vás celým procesom a možnosťami vyplácania.
Economy
author: TrustPay
Optimalizácia platobnej brány – alebo ako znížit mieru odchodu zákazníkov z košíka
Opustenie nákupného košíka je stále veľkým bojom obchodníkov s alarmujúco vysokou 80 % priemernou mierou nedokončenia online nákupu. Je dôležité vytvoriť plynulú a bezproblémovú skúsenosť zákazníka s nákupom s cieľom zvýšenia počtu konverzií a zníženia počtu zákazníkov, ktorí odchádzajú zo stránky na poslednú chvíľu.
Economy
author: TrustPay